ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت: 14:40
خب چی میشه ادمو ناراحت نکنید دلمونو نشکنید چی میشه جای ساکت موندن حرفاتونو بگید....خوشحال باش الان ناراحتم اعصابم خورده دلت اروم گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر که می خواهی باش این عادت مشترک انسانهاست تو نیز... روزی , ساعتی , لحظه ای احساس خواهی کرد که... هیچکس دوستت ندارد...! دِلم یک حِس و حالِ خوب میخواهد... به یک حِس و حالِ خوش نیازمندیم! به دیدنم بیا...ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 6:41
ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 13:34
ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت: 13:34
قویترين زن جهان هم که باشي...وقت هايي هست ...که دستي بايد لمس ات کند...تني ...تنت را داغ کند...و لبي...طعم لبت را بچشد ...مستقل ترين زن جهان هم که باشي...وقت هايي هست...که دلت پر ميزند براي کسي که برسد و بخواهد...که آرام رانندگي کني ...و شام ات را نخورده روي ميز نگذاري و بروي...مسافرترين زن دنيا هم ...دست خطي مي خواهد که بنويسد برايش... به دیدنم بیا...ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33


چمدان دستِ تو و ترس به چشمان من است
این غم انگیز ترین حالت غمگین شدن است!
ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33
![]()
ادعاي بي تفاوتي سخت است آن هم نسبت به کسي که زيباترين حس دنيا را با او تجربه کردي
به دیدنم بیا...ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33
![]()
حـس قشنگیه وقتی کسی بهت میگه
کاش زودتر با تو آشنا میشدم
ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33


گذشته ات رو نميتونى دوباره بنويسى ، اما ميتونى يه كاغذ تميز و سفيد بردارى و آينده ات رو اونجورى كه میخوای بنویسی
به دیدنم بیا...ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33
کاش میشد بچگی را زنده کرد کودکی شد، کودکانه گریه کرد شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود آن قیامت، که دمی بیش نبود فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟ کاش میشد ، بچگانه خنده کرد .. به دیدنم بیا...ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 19:33